Tržna znamka

 

Zakaj blagovna znamka Idrija Lace? Zato, ker za razvoj ter blaginjo družbe in posameznikov v njej ne zadostuje več samo kakovost izdelka. Prodajanje generičnega izdelka, ki je nastal z delom pridnih in spretnih rok, ne prinese želenega ugleda ne načrtovanega dobička. Oboje je mogoče doseči samo z načrtnim trženjem, osnovanim na razvoju in uveljavljanju močne lastne blagovne znamke. Prav ta je namreč simbolični prenosnik dodane vrednosti, vgrajene v vsak posamezni izdelek, pa naj bo ta plod tradicionalne obrtniške in etnološke dediščine ali spleta najnovejše tehnologije in sodobnega oblikovanja.

 

Čipka, izdelana v Idriji, je danes cenjena kot etnološki, kulturni, tehnološki in obrtniški biser, ki ga je nujno treba ohraniti. Toda ne pasivno, ko ta primerek dediščine hranimo v muzejskih depojih in občasno razstavimo. Vsi tisti, ki se danes ukvarjajo s trženjem držav, regij in mest, vedo, da je njen potencial bistveno večji, še posebno takrat, ko se ohrani kot živa tradicija. Takšno idrijsko čipko je namreč mogoče dejavno izkoristiti za razvoj konkurenčne prednosti posameznikov, podjetij, mesta Idrije, regije »Idrijska čipka« in države Slovenije. Tradicija idrijske čipke namreč predstavlja vir, tradicijo z nakopičeno količino znanja in s širokim vplivom na številna druga področja. To pa je mogoče narediti samo z uporabo in izrabo koncepta blagovne znamke – izdelka, imenovanega idrijska čipka.

 

Idrija Lace je izbrano ime blagovne znamke, s katero se trži kakovostno izdelane čipke, izdelane s spretnimi rokami klekljaric Dežele idrijske čipke, z dodanim ustvarjalnim nabojem sodobnega oblikovanja.