Ko se združita tema rudnika in belina čipke, se razgrne idrijska duša. Tako, kot sta si kontrastna ta dva stetova, sta si različna tudi osnovna gradnika te orglice. Trda, gladka, v steklo ovita keramika in lahko, mehka, reliefna čipka.
Ena ogrlica in toliko nasprotij - prav takšna kot mesto, ki ga opisuje.
Ogrlica je plod dela treh avtoric. Teodora Klavžar je narisala vzorec za čipko, Alenka Toplak jo je sklekljala, Maša Strobl pa je izdelala keramični obesek, ki je njena osnova.
Kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano povezuje lokalne ponudnike in celostno predstavlja široko paleto kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev Idrijskega. Blagovna znamka vključuje produkte, ki temeljijo na inovativnosti, kakovosti, tradiciji in dediščini lokalnega okolja. Z izborom produktov visokega standarda, celostno grafično podobo in skupno promocijo želi znamka prispevati k prepoznavnosti lokalne ponudbe ter ustvarjati višjo dodano vrednost izdelkov, pridelkov in storitev.
Izhodiščni temi blagovne znamke Idrija izbrano sta kulinarika ter domača in umetnostna obrt, zato lahko pravico do uporabe znaka Idrija izbrano pridobijo rokodelski in drugi oblikovani izdelki, pridelki, prehranski izdelki, jedi in pijače, pa tudi prireditve, turistični programi, paketi in doživetja.