Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

 

Sedež podjetja:
ZAVOD ZA TURIZEM IDRIJA
Mestni trg 2, 5280 Idrija

Matična številka: 3805999000

ID za DDV: SI51208296

TRR: SI56 0110 0600 8338 240, odprt pri Banki Slovenije

Zavezanec za DDV: Da

BIC / SWIFT koda banke: BSLJSI2X

 

TIC Idrija - Turistično informacijski center (ponudnik oz. prodajalec):
Prelovčeva 5, 5280 Idrija
Tel: +386 (0)5 37 43 916
E-mail: tic@visit-idrija.si

Urnik TIC Idrija:

Odprto:

NOVEMBER - MAREC:
Ponedeljek – petek od 09:00 do 16:00
Sobota – od 10:00 do 15:00
Nedelja in prazniki, zaprto

APRIL IN OKTOBER:
Ponedeljek – sobota od 09:00 do 16:00
Nedelja in prazniki od 10.00 do 15:00

MAJ IN SEPTEMBER:
Ponedeljek – petek, od 09:00 do 18:00
Sobota, nedelja in prazniki, 09:00 do 17:00

JUNIJ – AVGUST:
Ponedeljek, nedelja, prazniki, 09:00 do 18:00


V času večjih priredite, praznikov in šolskih počitnic se urnik TICa lahko prilagodi.

 

Dodatne informacije:

Politika zasebnosti

Poslovne informacije

 

Strinjanje s pogoji poslovanja

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato vas prosimo, da si le-te preberete.

Sprememba pogojev poslovanja

Zavod za turizem Idrija si pridržuje pravico do spremembe navedenih splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. 

Sprememba ostalih informacij na spletni strani

Prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spremeni katerekoli druge informacije na spletni strani.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zavoda za turizem Idrija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Dodatna pojasnila, informacije in pomoč

Za več pojasnil v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, za dodatne splošne informacije ali pomoč pri naročanju preko spleta, podrobnosti o dostavi ali informacije o vračilu blaga nas lahko v času uradnih kontaktirate pisno na elektronski naslov, po telefonu ali se s predhodno najavo osebno v TIC Idrija. Kontaktne informacije so navedene v teh splošnih pogojih poslovanja.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik Zavod za turizem Idrija (v nadaljevanju označen samo z besedo ponudnik) preko spletne strani in v spletni trgovini ponuja izdelke ter živila lokalnih dobaviteljev. Splošni pogoji veljajo za vse storitve in izdelke ter zavezujejo potrošnika oziroma kupca.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave, 

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi. 

 

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave je  3,50 €, pri plačilu s predračunom/kreditno kartico oz. 5,00€ s plačilom po povzetju. 

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

 

Naročilo, nakup, plačila

Naročilo poteka tako, da izberete izdelek ali storitev in ga dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se vam stran s povzetkom vsebine vaše košarice. V kolikor se z vsebino košarice strinjate, nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na način plačila«. Na tej strani v polja vnesete zahtevane podatke. Za nadaljevanje nakupa morate potrditi, da ste prebrali in se strinjate s Politiko zasebnosti in s Splošnimi pogoji poslovanja, predstavljenimi na tej strani.

Želeni način plačila izberete pri zaključevanju nakupa v spletni košarici: 

  • plačilo s plačilno in kreditno kartico (preko storitve UJP ePlačila) 
  • neposredna bančna transakcija (nakazilo na TRR) – plačilo poravnate na naš bančni račun (kot referenco vnesete ID oziroma številko naročila). Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo nakazila na naš bančni račun.   
  • plačilo po povzetju.

 

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer, največ pet delovni dnevi od naročila.

 

Omejitev starosti

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Kupec mora biti polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!

 

Cene

Cene izdelkov in storitev so navedene v evrih/€ in veljajo na dan nakupa. Cene ne vsebujejo stroška dostave.

Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni trgovini primerno označene in veljajo za vse kupce enako. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

V primeru, da bi se cena zaradi napake med obdelavo spletnega naročila spremenila ali bi v tem času prišlo do izpraznitve zalog naročenega izdelka, bo kupec o tem pisno obveščen na njegovo elektronsko pošto in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe ali do zamenjave za drug primerljiv izdelek oziroma storitev, ki jo ponuja ponudnik.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca tic@visit-idrija.si ali na sedež zavoda Zavod za turizem Idrija, Mestni trg 2, 5280 Idrija. Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na ponudnikov naslov. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nezmanjšani količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala zaradi razlogov, za katere kupec ni kriv.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. V primeru uporabe, ki presega preizkus izdelka, ima ponudnik pravico od kupca zahtevati zmanjšanje vrednosti izdelka. Kupec blago vrne po pošti, pri čemer nosi stroške pošiljanja.

Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko ponudnik prejme vrnjen izdelek. V času od prejetega obvestila o odstopu, do vračila izdelka, si zato ponudnik pridržuje pravico do zadržanja plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo (na TRR kupčeve plačilne kartice).

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe, se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, kadar je izdelek prilagojen osebnim potrebam kupca oziroma je izdelan po njegovih natančnih navodilih.

Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če sama narava izdelka ni primerna za vrnitev (izdelki z zelo kratkim rokom trajanja, hitro pokvarljiva živila, izdelek, ki mu je že pretekel rok uporabnosti) in v primeru dobave časopisov, revij, periodičnih publikacij, igre na srečo in drugih primerih, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.

 

Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemur mu ponudnik mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila s strani kupca, se kupcu odpre predogled naročila, na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila.

V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake v košarici popravi.

V kolikor naročila ne želite oddati lahko stran zapustite pred oddajo naročila in tako prekinete oddajo in potrditev naročila.

 

Piškoti

Ob rezervaciji oziroma nakupu storitev ali izdelkov z vašimi dovoljenji zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše spletne trgovine s piškotki.

Več informacij o tem, kako tehnologijo piškotkov uporabljamo je dostopnih v ______.

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih